Nervöst!

Här blev det visst tyst igen. Och det beror på inget mindre än att jag har gjort en ny blogg. Kände att det var tråkigt att behöva gå bakifrån och ta bort inlägg för att få plats med nya. Så med lite hjälp från pappa har jag nu en ny blogg. (Jippi!) Den är så väldigt lik denna, förutom på punkten med inläggen, där ekar det nästan tomt, medan det här svämmar över. Men ge mig ett tag så kommer det att ha balanserats. Den nya bloggen är fortfarande inte helt klar, men det kliar i fingrarna på mig och därför kommer jag i slutet av detta inlägg lägga in länken till den nya. Jag vet att ni har förståelse med att allt ännu inte är som jag tänkt.

Så med detta inlägg avslutar jag nu på denna sida och börjar på min nya!

Vi ses där!

Kommentera

